Klacht Basic-Fit: Geen contact

Klachtnummer
# 143194
Gebruiker
Renselshof
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik ben al een tijdje bezig jullie te mailen over het verkeerd gaan van een betaling en opzegging, maar de enige reactie die ik van jullie krijg is dat jullie er meer incassokosten bovenop gooien als ik niet betaal. Destijds wat fout gegaan met de betaling, waardoor er nog een openstaand bedrag was. Deze wil ik prima betalen, maar de extra incassokosten niet, aangezien jullie niet tijdig reageerden op mijn mails. Betaling inmiddels gedaan met de incassokosten erbij, maar een reactie ho maar

Gewenste oplossing

Het terugbetalen van de incassokosten

1 reactie

  1. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Beste Rens,

    Bedankt voor je bericht.

    Ik heb jou zojuist geprobeerd te bellen maar helaas hebben wij elkaar niet gesproken. Op 27-9-2015 betaal jij €191,40 voor de periode 1-10-2015 tot 1-10-2016. Echter zeg jij jouw lidmaatschap op per 26-10-2015. Wij storten daarom €176,92 terug naar jouw rekening. Echter op 30-9-2015 storneer jij ook nog het bedrag van €191,40. Hierdoor heb jij in totaal 368.32 teruggekregen van Basic-Fit en niks betaald. De €191,40 moet jij dus terugbetalen. Omdat dit na 6 weken nog steeds niet was betaald kwamen er €7,50 aanmaningskosten bij.

    Ik begrijp dat je nu alles hebt betaald. De betaling is nog niet verwerkt. Dit duurt maximaal 2 werkdagen.

    Als je nog vragen hebt kan je altijd mailen naar social@basic-fit.com.

    Met vriendelijke groet,

    Dustin van Basic-Fit

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen