Klacht Basic-Fit: Geen geld terug van yanga water

Klachtnummer
# 535847
Gebruiker
sk93.
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste Basicfit,

Ik had yanga water en dit betaalde ik per jaar. Nadat ik het had stopgezet moest ik €22,43 van jullie terug krijgen
Op 11-01-2019 zag ik dat jullie €22,43 naar mijn rekening hadden geboekt maar op een een of andere manier weer hadden terug geboekt. Ik heb al een paar keer een klacht bij jullie ingediend via klachtenkompas telkens geven jullie aan dat dit probleem is opgelost. NOU NIET DUS! We zijn inmiddels alweer 2 jaar verder en heb mijn geld nog steeds niet van jullie ontvangen!!.. ik was namelijk ook 1.5 jaar tijd bezig geweest om mijn lidmaatschap geld terug te krijgen van 109 euro. Ik wil gewoon mijn geld krijgen waar ik recht op heb en geen smoesjes dat jullie het gaan overmaken en dat als de tijd verstreken is dat er blijkbaar een storing was. Ik trap er niet in.

De oplossing

Mijn geld terug storten

1 reactie

  1. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Shanice,

    Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht.

    Wij hebben jouw lidmaatschap uitgebreid bekeken en allereerst willen wij onze excuses aanbieden voor de gehele situatie. Dit is niet wat je van ons mag verwachten.

    Om terug te komen op jouw klacht, volgens onze administratie is de restitutie meerdere keren aangevraagd, echter zijn deze afgekeurd door onze financiële administratie. Ik ben meteen in overleg gegaan en zie dat jij inderdaad nog een bedrag van ons moet ontvangen van € 22,43. Ik heb dit bedrag meteen opnieuw ingediend en dit zal binnen 15 werkdagen worden terugbetaald op het bij ons bekende bankrekening nummer. Om te voorkomen dat dit opnieuw mislukt zal ik de aanvraag goed in de gaten houden.

    Binnen enkele minuten ontvang je een bevestiging per e-mail hierover.


    Met vriendelijke groet,

    Het Social team van Basic-Fit

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen