Klacht Basic-Fit: geen gymtime reserveren door nieuwe app

Klachtnummer
# 577461
Gebruiker
Gebruiker1604709074
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik kan geen gymtime reserveringen maken, vanwege de update van de app.
Deze app is niet meer mogelijk om te downloaden. een maand geleden was ik 4 keer per week in de sportschool aan het sporten tot de lockdown.

Nu is de app verandert en moet ik een nieuwe telefoon gaan aanschaffen om te kunnen gaan sporten, het lijkt me niet de bedoeling en ik ben niet de enige die er last van heeft.

Gewenste oplossing

zoeken naar een passend oplossing. het zou fijn zijn dat je via de mail ook gewoon je qr code kunt krijgen zodat je nog steeds naar binnen kunt om te sporten.

1 reactie

  1. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen