Klacht Basic-Fit: Geen herriepingsrecht

Arvinth

Geen recht op herroeping na 14 dagen Ben vorige week jongstleden lidngeworden bij basicfit. Ben op locator den Haag werf doorverwezen naar een digitale kiosk omdat ze me niet op de oudewetse manier konden inschrijven. Nu heb ik toch besloten on toch niet boot basic fit te kiezen vanwege Dr drukte tijdens de tijdens wanneer ik train. Heb dan ook basicfit middels gebruik te maken van den herroepingsformulier bericht dat ik me abonnemment Wil beeindigen. Wordt terug gemaild dat dit niet van toepassing omdat via een kiosk gebeurd is en niet online ?!

Graag de bedrag die betaald heb terugzien

Bijlagen

Basic-Fit
    Beste Arvinth.

Bedankt voor jouw bericht.

Ik begrijp dat het erg vervelend is dat wij jouw lidmaatschap niet kunnen herroepen.

Lidmaatschappen kunnen bij Basic-Fit enkel binnen 14 dagen worden herroepen als deze online zijn aangegaan.

In jouw geval is dit via de Kioks verlopen, en kan je geen gebruik maken van het herroepingsrecht.
    Schriftelijk inschrijven is bij Basic-Fit geen optie.

Jouw lidmaatschap kan dan ook worden beëindigd met een opzegtermijn van 30 dagen, zoals mijn collega in de e-mail heeft verteld. Graag hoor ik of je de opzegging met een opzegtermijn van 30 dagen wilt laten doorvoeren.

Annet van Basic-Fit
    Arvinth
    Graag opzegtermijn van 30 dagen doorvoeren.
    Basic-Fit
    Beste Arvinth,

Bedankt voor jouw reactie.

Ik heb de opzegging doorgevoerd en heb jou een bevestiging gestuurd per e-mail. Je mag uiteraard tot de einddatum gebruik maken van onze faciliteiten.

Ik wens je een fijn weekend toe!

Jessica van Basic-Fit

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?