Klacht Basic-Fit: Geen lidmaatschap wel afschriften en aanmaningen

Nathalie

Ik krijg steeds geld afgeschreven van mijn rekening en aanmaningen in de brievenbus terwijl ik geen lidmaatschap heb. Ik heb hier al meermaals over gecorrespondeerd met basic fit maar geen gehoor. Ik heb net na 3 maal bellen en meer dan 10 min in de wacht een zeer onbeschofte telefoniste aan de lijn gekregen die me wist te vertellen dat er helemaal niks bekend is van mijn corresppndenties in het verleden. En ik aansprakelijk word gehouden voor de aanmaningen plus alles wat van mijn rekening is afgeschreven.

Dit zo snel mogelijk oplossen en mijn bedragen terugstorten en stoppen met mij lastig te vallen

Basic-Fit
    Beste Nathalie,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht.

Ik heb het even voor je nagekeken in onze administratie en zie dat jij jouw lidmaatschap online hebt aangemaakt op 6-2-2019. Ook heb je voor dit lidmaatschap een pas opgehaald en er gebruik van gemaakt. Je hebt een lidmaatschap afgesloten bestaande uit een contractduur van minimaal 52 weken. Op grond van je lidmaatschapsovereenkomst en de Algemene Voorwaarden is de einddatum van je lidmaatschap: 30-3-2020. Wij kunnen het lidmaatschap enkel vroegtijdig beëindigen wegens medische redenen of een verhuizing. Op dit moment staat er een bedrag open van € 92,46.

Betalingen kunnen worden overgemaakt op rekeningnummer NL24RABO0168476207 Bic nummer: RABONL2U tnv Basic-Fit Nederland BV. Ovv lidnummer of pasnummer.

Ik hoop je hier voldoende mee te hebben geïnformeerd, als er nog vragen zijn hoor ik dat graag.

Het Social Team van Basic-Fit

Nathalie
Geen oplossing, ik heb geen basic fit in mijn buurt en ben daar nooit geweest. Graag zou ik weten waar de pas is opgehaald en waar deze dan ook is gebruikt want ik heb krijg brieven uit België en ik ben geen Belg ik ben Nederlander en woon in NL!

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?