Klacht Basic-Fit: Geen normaal contact kunnen krijgen met basic-fit om geholpen te kunnen worden.

Klachtnummer
# 555366
Gebruiker
***
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 23 augustus een betalings
herinnering ontvangen via de mail.
Ik ben al twee jaar niet gaan sporten omdat ik mij heb uitgeschreven.
Nu ineens kreeg ik deze rekening binnen dat in een openstaand bedrag had van de periode in 2021.
Juni tot augustus
79,96,-

Meerdere malen geprobeerd contact te zoeken om aan te geven dat dit niet klopt.
Er staat duidelijk in de mail dat ze te bereiken zijn via telefoon of whatsapp.
Helaas krijg ik via de telefoon een voice-over dat ik contact moet zoeken via de chat functie.
De chatfunctie via de website werkt ook niet direct naar behoren.
Je word door gestuurd om een mail te sturen naar de afdeling waar je moet zijn.
Meerdere keren een mail gestuurd met duidelijke uitleg.
Maar helaas word ik van het kastje naar de muur gestuurd en krijg ik pas dagen daarna antwoord.
Maar ik word niet verder geholpen.


De oplossing

Ik wil persoonlijk een medewerker kunnen spreken.
De rekening klopt niet en heb ik voor nu onnodig die dure rekening moeten betalen.
Dit wil ik nader toe lichten.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen