Opgelost door Basic-Fit: Geen QR code ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 469407
Gebruiker
OchtendPeer#265
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik ben van de week naar Basic-Fit gegaan om me in te schrijven.Formulier gekregen alles ingevuld en ingeleverd bij de balie.Die zouden het opsturen etcetera.2 dagen later gevraagd aan de balie hoe het zit met mijn pasje en de QR code en heb begrepen dat ik hem op mijn E-mail zou ontvangen en dat ik ook de reclame en spam folder moest checken.Ik heb begrepen dat ik na 2 dagen nadat ze het hebben opgestuurd een qr code zou ontvangen.Maar nu een week verder heb ik nog steeds niks ontvangen, ik heb overal gecontroleerd maar niks.Heb geprobeerd contact te maken via de live chat maar er was elke keer geen medewerker beschikbaar terwijl er staat dat ze actief zijn van 8 tot 18:00.Nu zie ik dat meerdere mensen dit problemen hebben gehad en ik zou ook graag dat ik kan trainen zonder dat ik het eerst aan de balie moet uitleggen hoe mijn situatie is, want mijn ingangsdatum van mijn lidmaatschap is al vorige week begonnen.

De oplossing

Ik zou graag een Qr code willen ontvangen zodat ik mijn pasje kan ophalen

2 reacties

  1. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Beste Ilias,

    We vinden het vervelend om te horen dat je tot op heden nog geen bevestiging van inschrijving en een QR code hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor!

    Ik kan jammer genoeg geen lidmaatschap en inschrijfformulier van jou terugvinden. In welke club heb jij je ingeschreven? Normaliter verwerken wij de inschrijfformulieren binnen 5 werkdagen maar door de enorme drukte is de verwerking/reactietijd wat langer dan normaal.

    Zodra wij weten in welke club jij je hebt ingeschreven dan kunnen wij de club contacteren en jouw formulier specifieker gaan zoeken.

    Nogmaals, onze excuses voor het ongemak!

    Met vriendelijke groet,
    Het Social Team van Basic-Fit
  2. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Ilias,

    Ik heb inmiddels, gelukkig, het inschrijfformulier terug kunnen vinden! Deze wordt nu verwerkt waarna je van ons een bevestiging en een QR-code per e-mail ontvangt.

    Onze oprechte excuses voor het ongemak!

    Met vriendelijke groet,
    Het Social Team van Basic-Fit

Uiteindelijke oplossing

Auteur
OchtendPeer#265
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen