Klacht Basic-Fit: Geen respons na 5 E-mail s schandalig opzegging duo abbo en vergoeding 3 maanden niet kunnen sporte.

KleineKaki#496

Geen respons na E mails opzegging duo abbonement en vergoeding voor drie maanden niet kunnen sporten ipv een vergoeding krijg ik een rekening van 400 € voor volgend seizoen sporten

Mijn abbonement in orde maken en een vergoeding voor de maanden tot ik niet ben kunnen gaan sporten met mijn vrouw, ipv een rekening te sturen van 400+ €

KleineKaki#496
Beste Hpe durven jullie een bedrag van 35.21 € van mijn rekening te halen, ik ben de gêne wat geld moet krijgen van jullie,Ik heb drie maanden niet kun'en trainen met mijn vrouw IBM corona. IK heb een duo abbonement dus leg mij maar eens uit waarom ik jullie zou moeten betalen, en nog 1x ik heb NIET GEKOZEN VOOR DE GOODIEBAG ik had enkel informatie gevraagt en de dag erna heb ik een mail gekregen van jullie, bedankt tot je voor de GOODIEBAG gekozen hebt... Waardeloze service wat jullie aanbieden en geven aan jullie klanten en ik verwacht mijn geld terug op mijn rekening. Mvg Loyen Dominique

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?