Opgelost door Basic-Fit: geen toegang omdat ik mijn pasje was vergeten terwijl ik wekelijks kom

Bert

geen toegang omdat ik mijn pasje was vergeten terwijl ik wekelijks kom. Basic Fit Meppel De medewerkster gevraagd of ze dit serieus meende, ik moest naar huis om mijn pasje op te halen. Dit zou mij een half uur kosten dus niet gedaan, meerdere mensen zijn vanavond weggestuurd.

Beste Basic Fit, zo ga je niet met je klanten om. Ik ben 55 en van mij weten jullie dat als ik zeg dat ik het pasje ben vergeten ik hem niet aan iemand heb uitgeleend en het pasje gewoon op de keukentafel ligt. Bovendien zouden jullie in jullie systeem moeten kunnen zien of het pasje elders is ingelogd.

Basic-Fit
    Beste Bert,Ik begrijp dat het vervelend is dat als jij je pas vergeet je niet kan sporten. In de huisregels staat dat jij jouw pas moet hebben om binnen te komen bij Basic-Fit. In dit opzicht heeft de medewerker niks verkeerds gedaan. De reden dat wij hier zo streng op zijn is vanwege het misbruik van de gezinspas. Maar ook, en misschien nog wel belangrijker, voor de brandveiligheid. Wij moeten ten alle tijden weten hoeveel mensen er binnen zijn in onze club. Mocht er wat gebeuren dan kunnen wij dit gelijk doorgeven.
    Bert
    Bedankt voor jullie snelle reactie; de reden dat jullie zo exact weten hoeveel mensen er in het gebouw zijn geeft voor mij echt een reden. Het zou mooi zijn dat jullie medewerkers landelijk dit de sporters vertellen in plaats van 'dit zijn de regels' ; dat komt zo bot over.

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?