Opgelost door Basic-Fit: geen toegang omdat ik mijn pasje was vergeten terwijl ik wekelijks kom

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 77415
Gebruiker
Bert
Datum
2 reacties

Details

Klacht

geen toegang omdat ik mijn pasje was vergeten terwijl ik wekelijks kom. Basic Fit Meppel De medewerkster gevraagd of ze dit serieus meende, ik moest naar huis om mijn pasje op te halen. Dit zou mij een half uur kosten dus niet gedaan, meerdere mensen zijn vanavond weggestuurd.

Gewenste oplossing

Beste Basic Fit, zo ga je niet met je klanten om. Ik ben 55 en van mij weten jullie dat als ik zeg dat ik het pasje ben vergeten ik hem niet aan iemand heb uitgeleend en het pasje gewoon op de keukentafel ligt. Bovendien zouden jullie in jullie systeem moeten kunnen zien of het pasje elders is ingelogd.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Beste Bert,Ik begrijp dat het vervelend is dat als jij je pas vergeet je niet kan sporten. In de huisregels staat dat jij jouw pas moet hebben om binnen te komen bij Basic-Fit. In dit opzicht heeft de medewerker niks verkeerds gedaan. De reden dat wij hier zo streng op zijn is vanwege het misbruik van de gezinspas. Maar ook, en misschien nog wel belangrijker, voor de brandveiligheid. Wij moeten ten alle tijden weten hoeveel mensen er binnen zijn in onze club. Mocht er wat gebeuren dan kunnen wij dit gelijk doorgeven.
  2. Auteur
    Bert
    Datum
    Bedankt voor jullie snelle reactie; de reden dat jullie zo exact weten hoeveel mensen er in het gebouw zijn geeft voor mij echt een reden. Het zou mooi zijn dat jullie medewerkers landelijk dit de sporters vertellen in plaats van 'dit zijn de regels' ; dat komt zo bot over.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen