Klacht Basic-Fit: Geld afschrijven na opzegging abonnement!!

cynthiam

In november 2011 al mijn abonnement opgezegd bij Basic Fit (voorheen Health city). Mevrouw aan de telefoon zei dat ik een brief moest sturen, briefje gehaald bij basic fit, ingevuld en opgestuurd. Vervolgens heb ik in januari nog maar gebeld, mevrouw zei dat het geregeld was maar dat ik nog een "oud" abonnement had waar de nieuwe wet niet van op toepassing is, en ik pas vanaf maart 2012 opgezegd zou zijn. Oke, op reis gegaan, ik kom terug en (inmiddels is het juni) nog steeds wordt er geld van mijn rekening geschreven. Weer contact gezocht en wordt mij doodleuk teruggemaild dat mijn abonnement pas opgezegd kan worden vanaf 1 maart 2013 en dat ik schriftelijk moet opzeggen. Dat heb ik gedaan! Mailen ze terug: "heeft u daar een bevestiging van ontvangen?" Nee, maar ik kan niet weten dat ik daar schriftelijk een bevestiging van krijg toch? Die mevrouw aan de telefoon heeft gezegd dat het geregeld was!!
Ik ben al 1,5 jaar niet geweest, ik heb netjes opgezegd, vind dit echt heel erg!

Abonnement stopt vanaf maart 2012 en geld wordt teruggeschreven op mijn rekening van maart tot en met juni.

Basic-Fit
    Beste Cynthia,Wij willen graag alle klachten op klacht.nl in behandeling nemen en wij zien dat er nog klachten uit het verleden open staan. Wij zien dat deze klacht dateert van 15-6-2012 en willen graag weten of wij jou nog kunnen helpen. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag. Jij kunt mij bereiken door op dit berichtje te reageren of even te mailen naar social@basic-fit.nlMet vriendelijke groet,Dustin van Basic-Fit
    cynthiam
    Beste Dustin,bedankt voor je bericht op klacht.nlHelaas is mijn klacht nooit opgelost.
    Ik heb 2 jaar lang 16 euro in de maand moeten betalen, zonder daar ooit iets van terug te krijgen.
    En zonder in die twee jaar een stap in de sportschool te zetten (dit kunnen jullie zien neem ik aan).Gelukkig is mijn abonnement nu opgezegd, maar wél zonder oplossing van Health city / Basic fit. Ik zou nog steeds graag een passende oplossing zien.Gr,
    Cynthia
    Beste Cynthia,
    Bedankt voor je bericht.
    Ik zou jou graag willen verder helpen, alleen kan ik dat niet zonder aantoonbaar bewijs dat jij eerder hebt opgezegd dan wat wij in ons systeem hebben staan.
    Zodra ik een bewijs van een eerdere kan ik dit voor jou in orde maken.
    Nathalie van Basic-Fit
    cynthiam
    Hoi Nathalie,dan doen jullie dus hetzelfde als destijds.
    Ik kan je mijn mailwisseling sturen, om je te laten zien dat ik écht al heel lang bezig ben geweest om dit abonnement te stoppen maar ik heb ook telefonisch met een vrouw bij Health City toen gesproken en tevens een briefje bij Health city gehaald, ingevuld en opgestuurd. Dat is dan "mijn woord tegen die van jullie" en dan is het zoals altijd: heb ik pech.Waar kan ik die mailwisseling naar toe sturen?Gr.,
    Cynthia
    Basic-Fit
    Beste Cynthia,Jij kan de mailwisseling sturen naar social@basic-fit.com. Alvast bedankt.Met vriendelijke groet,Dustin van Basic-Fit
    cynthiam
    Helaas niet opgelost, gevalletje "jouw woord tegen het mijne" terwijl in de e-mailwisseling en het feit dat ik nooit meer geweest ben, echt te zien is dat ik mijn abonnement stopgezet heb en nooit meer ben geweest in die 2 jaar die ze mij wel berekend hebben,
    cynthiam
    Helaas niet opgelost, gevalletje "jouw woord tegen het mijne" terwijl in de e-mailwisseling, de feiten en gegevens die ik aandraag, en het feit dat ik nooit meer geweest ben, echt te zien is dat ik mijn abonnement stopgezet heb en nooit meer ben geweest in die 2 jaar die ze mij wel berekend hebben, jammer.

cynthiam

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?