Klacht Basic-Fit: Geluidoverlast

beginlink

Elke dag maak je het mee, ritmisch gebonk van de sporters van de basic-fit vestiging in het centrum van Delft. De sportschool hebben ze gevestigd onder 9 woningen en waar elke bewoner deze overlast mee krijgt. Enkele mensen proberen het maar te accepteren omdat basic-fit onvoldoende inzet toont om het op te lossen en de overlast manupuleert door bij te veel klachten de apparatuur te verplaatsen en waar andere bewoners de overlast krijgen . Andere bewoners proberen nu te verhuizen om de rust te krijgen die ze hadden voordat de sportschool onder deze woningen werd gevestigd. De overlast gebeurt 7 dagen per week en doordeweeks tot half 11 in de avond. Daar waar van de bewoner wordt verwacht geen overlast te veroorzaken lijkt dit voor sportschool niet op te gaan.

Geen sportschool onder woningen vestigen

Basic-Fit
    Beste,Wat vervelend om te horen dat jij last hebt van het geluid van de vestiging. Ik zal jouw bericht doorzetten naar het management. Mijn excuses voor het ongemak.
    Met vriendelijke groet,Nathalie Team Webcare Basic-Fit.
    Postbus 3124
    2130 KC Hoofddorp
    beginlink
    Vaste werkwijze, de klacht doorzetten, daarna de mededeling dat er alles aan gedaan is. En waar het blijft zoals het is. Ik heb er niet veel vertrouwen in

beginlink

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?