Klacht Basic-Fit: herroepen abonnement geweigerd

Anne

Dinsdag 13 sept 2016 ging ik naar basic fit waalwijk voor abonnement. Juist om advies te krijgen. Maar Paul verteld niet dat minimale leeftijd 16 is. De volgende dag wordt dochter van 14 geweigerd. Maar men zegt dat als ze belt klantenservice het oplost. Diverse email en telefoontjes lossen niks op. Ik wil abbo geroepen maar ook dat weigert men. Omdat ik niet online aanvroeg. Maar ik ben vals voorgelicht! Plus Paul (managers) boog over balie en klikte computersysteem door zodat ik algemene voorwaarden niet kon lezen. daarbij: ik heb ik april ongeluk op scooter gehad en aangereden door auto en door letsel kan ik niet meer sporten. pas is 2 dagen oud en nooi gebruikt en zal niet gebruikt kunnen worden Ik stuur gegevens (fysiofacturen met daarop dat het om ernstig nekletsel gaat na ongeval) plus info van de letselschadefirma. Maar ook nu weigert men , en komt met eis dat ik arts om verklaring moet vragen. Terwijl er al bewijzen zijn! Ik ben aan eind van latijn! Help!!!

Ik wil mijn aanbetaling van oktober as terug plus dat het jaarabonnement per direct wordt ontbonden. Ik ga niet akkoord met "aanbod"van klantenservice dat ik pas na een haar elke maand betalen (totaal 240 euro!!voor een pas die onbruikbaar is in dit gezin)ervan af kan. ik heb genoeg gegevens aangeleverd hiervoor en ga niet zomaar nog meer medische gegevens naar niet-artsen sturen

Basic-Fit
    Beste Anne,

Bedankt voor je bericht.

Indien men zich op de vestiging aanmeld, is er geen herroeping. Dit kan enkel bij een online aanmelding. Verder staat het lidmaatschap op jouw naam en is jou aangegeven wat voor stappen jij dient te ondernemen om dit lidmaatschap vroegtijdig stop te laten zetten.
    Je kunt het lidmaatschap overdragen aan een ander persoon. Dit hoeft geen bekende te zijn. Jullie dienen dan samen op de vestiging het wijzigingsformulier te ondertekenen.
    Of je kunt een doktersverklaring doormailen waarin wordt aangegeven dat jij de komende periode niet mag sporten gezien je ongeluk. Een rekening van voordat het lidmaatschap is afgesloten is geen geldig bewijs dat er nu niet mag worden gesport. Daarom wordt er gevraagd dat jij een verklaring doorstuurt waarin wordt aangegeven dat jij de komende periode niet mag sporten. Zodra dit is ontvangen, kan het lidmaatschap vroegtijdig worden stopgezet.

Nathalie van Basic-Fit
    Anne
    Drie dames aan tel.. Evenveel in mail. 1 meneer life in filiaal. En eindelijk per telefoon iemand die meedenkt. Medische verklaring opgestuurd en zo alsnog kunnen annuleren. Doorgeven abbo is natuurlijk geen optie: moet IK iemand een basicfit abbo aansmeren als ik zelf de service zo slecht vind Tip 1; wees klantenservice en los eea soepel op ipv allerlei barrieres opwerpen/ t zo lastig mogelijk maken. Tip 2: kijk naar je standaardbrieven bij afwikkeling..past t??

Anne

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?