Opgelost door Basic-Fit: Herroeping onduidelijk

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 686817
Gebruiker
Debbie#2006
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb naar aanleiding van een niet prettige ervaring binnen basic fit mijn abonnement opgezegd binnen mijn herroepingstermijn. Ik krijg wel een ontvangstbevestiging maar verder weet ik niks. Is het mailtje met ingevulde formulier opgepakt. Wordt mijn abonnement beëindigd? Krijg ik mijn geld terug inclusief de geboekt introsessie? Via chat contact opgenomen, maar alleen maar een chatbot met een verwijzing naar de app.

Gewenste oplossing

Contact en duidelijkheid over de gang van zaken.
Geboden oplossing
Ik wacht nog op de terugbetaling van het abonnementgeld en de geboekte introles. De terugbetaling heeft plaats gevonden. Klacht is opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Hi!

    Ik heb het even voor je gechecked en k zie dat jouw herroeping succesvol is verwerkt! De terugbetaling kun je binnen 15 werkdagen verwachten op jouw bankrekening. Daarnast zal ik de bevestiging normaals toe sturen per email.

    Groetjes,

    Monica van het social team

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen