Opgelost door Basic-Fit: ik verwacht een redelijk compensatie

sad Opgelost
H.G. Brinkman

Onmogelijke communicatie na frustrerende opzegprocedure via de website.
Diverse pogingen om contact te krijgen worden niet beantwoord, waardoor de contractbeëindiging onnodig voortsleept.

De gestuurde brieven lezen en beantwoorden en een redelijke compensatie.

Basic-Fit
    Beste H.G. Brinkman,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht. Ik vind het erg vervelend om te vernemen dat jij dit ervaart, hiervoor wil ik je dan ook onze excuses aanbieden!
    Spijtig genoeg kan ik de bijlage niet openen. Wel heb ik jouw brief terug kunnen vinden die je aan ons hebt gestuurd op 27-7-2020.

Ik heb geen eerdere online opzegging terug kunnen vinden. Jouw lidmaatschap heb je op de Kiosk in de club opgezegd op 24-7-2020 met inachtneming van de opzegtermijn waardoor de einddatum van het lidmaatschap 24-8-2020 is.

Er stond nog een bedrag open van € 36.46, deze heb ik ter coulance voor je weggeboekt.
    Het lidmaatschap is hiermee beëindigd en er zijn geen openstaande bedragen meer.

Ik wil je nogmaals onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak!

Het Social Team van Basic-Fit

H.G. Brinkman
Klacht is door BasicFit afgehandeld met een, zoals ze dat zelf noemen, (financiële) coulance. In mijn ogen zijn de problemen ontstaan door bijkans onmogelijke communicatiemogelijkheden en omdat hierover niets terug gemeld is vind ik “opgelost” een te groot woord voor deze afhandeling.

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?