Klacht Basic-Fit: Ik wil mijn teveel betaalde contributie eindelijk terug

Klachtnummer
# 144610
Gebruiker
Fien
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb 2 oktober mijn lidmaatschap opgezegd Support Call Nummer: 1628475 en kreeg 3 oktober mail dat ik mijn teveel betaalde lidmaatschap geld binnen 15 dagen teruggestort zou krijgen. 28 november weer gemaild dat ik nog steeds niets had ontvangen. Krijg ik bericht terug dat het zo druk is en ik binnen 10 werkdagen een reactie terug zal krijgen Support Call Nummer: 00086386 Heb daar een mail overheen gestuurd dat ik nu mijn geld terug wil en niet nog eens 10 dagen op een reactie wil wachten, krijg ik 7 december deze mail: Sorry ik zag dat er wat fout was gegaan met het verwerken dat heb ik hier bij op gelost het bedrag zal over 15 dagen op uw rekening gestort worden. Weer teruggemaild dat ik dat belachelijk vind en per direct mijn geld wil.......16 december weer gemaild waar mijn geld blijft......21 december krijg ik een mail: Het geld wordt op 1-1-2016 gestuurd. Nu dus weer gemaild dat ik dat geld vandaag al op mijn rekening zou moeten hebben, immers 15 dagen na 7 december!

De oplossing

Direct mijn teveel betaald geld terug te weten:€175,19

3 reacties

  1. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Beste Fina,

    Bedankt voor je bericht.

    Erg vervelend om te horen dat het zo is gelopen.

    Als ik jouw lidmaatschap en betalingen bekijk, zie ik dat mijn collega de restitutie niet helemaal goed heeft verwerkt waardoor jij zo lang moet wachten op het teveel betaalde bedrag.

    Ik heb deze nu per direct gecorrigeerd, en opnieuw aangevraagd.

    Het teveel betaalde bedrag wordt binnen de 15 werkdagen bijgeschreven op het rekening nummer dat bij ons bekend staat.

    Excuses voor alle ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Levi van Basic-Fit.

  2. Auteur
    Fien
    Datum
    Ja lekker dus dan hoef ik het 01-01-16 weer niet op mijn rekening te verwachten? Hoe vaak kun je een terugstorting fout laten gaan?
    Het is te gek voor woorden als ik nu voor de derde keer 15 dagen moet wachten op mijn geld, het ziet er naar uit dat jullie gewoon niet terug willen betalen en ik ben blijkbaar ook niet de enige bij wie dit fout gaat!
  3. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Beste Fina,

    Bedankt voor je reactie.

    Het heeft er niks mee te maken dat wij het teveel betaalde bedrag niet willen uitbetalen, wij hebben dit al gerestitueerd, het teveel betaalde bedrag wordt bijgeschreven op jouw rekening.

    Zoals ik al eerder heb aangegeven, is de restitutie niet goed verwerkt,aan de hand daarvan duurt het helaas zo lang.

    Met vriendelijke groet,

    Levi van Basic-Fit.

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen