Klacht Basic-Fit: Incasseren geld terwijl ik niet bij hun lid ben.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 553812
Gebruiker
Yuritje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben als sinds november 2020 geen lid meer en ze incasseren in eens contributie. E-mail gestuurd maar geen responds

De oplossing

Dat ze mijn geld terug betalen. 2 x 19,99 juni en juli 2021. Augustus heb ik al terug laten boeken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Yuritje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb wel degelijk bewijs gestuurd met daarin de opzeg brief wat ik klachtenkompas ook heb gestuurd. Ik za nogmaals jullie voorzien van het bewijsstuk. Ik vind het schandalig dat jullie administratie niet op orde is. Ik verzoek nogmaals juni en juli 2021 van Julie terug te ontvangen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen