Klacht Basic-Fit: Jaar abonnement betaald maar geen toegang

# 471920
L. Banning

Ik heb online een op 14 juli jaarabonnement afgesloten en betaald maar mijn zoon krijgt geen toegang. Alle contact met Basic Fit debiteuren admin. en Klantenservice wordt tot op heden 19 aug. niet beantwoord. Wel is het jaarabonnement inmiddels nogmaals van mijn rekening afgeschreven.

Mijn zoon een jaar lang toegang geven tot de Basic Fit filialen

Basic-Fit
    Beste L. Banning,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht, dit waarderen wij enorm.

Ik ben het direct even voor je gaan nakijken en zie dat jouw zoon volgens onze administratie meerderjarig is. Om deze reden kan ik in verband met de privacywetgeving geen informatie verstrekken over zijn lidmaatschap. Uiteraard helpen wij jullie graag verder, alleen dient jouw zoon hier zelf even contact over op te nemen.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Laat het ons gerust weten als je verder nog andere vragen hebt.

Het Social Team van Basic-Fit

L. Banning
Antwoord is veel te makkelijk. Neem dan contact op met mijn zoon met een oplossing. Dit is gewoon afschuiven. Mijn zoon heeft PDDnos en komt hier niet uit en daar komt bij dat IK heb betaald!!

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?