Klacht Basic-Fit: Jaar abonnement betaald maar geen toegang

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 471920
Gebruiker
L. Banning
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb online een op 14 juli jaarabonnement afgesloten en betaald maar mijn zoon krijgt geen toegang. Alle contact met Basic Fit debiteuren admin. en Klantenservice wordt tot op heden 19 aug. niet beantwoord. Wel is het jaarabonnement inmiddels nogmaals van mijn rekening afgeschreven.

De oplossing

Mijn zoon een jaar lang toegang geven tot de Basic Fit filialen

1 reactie

  1. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste L. Banning,

    Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht, dit waarderen wij enorm.

    Ik ben het direct even voor je gaan nakijken en zie dat jouw zoon volgens onze administratie meerderjarig is. Om deze reden kan ik in verband met de privacywetgeving geen informatie verstrekken over zijn lidmaatschap. Uiteraard helpen wij jullie graag verder, alleen dient jouw zoon hier zelf even contact over op te nemen.

    Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Laat het ons gerust weten als je verder nog andere vragen hebt.

    Met vriendelijke groet,
    Het Social Team van Basic-Fit

Uiteindelijke oplossing

Auteur
L. Banning
Datum
Uiteindelijke oplossing
Antwoord is veel te makkelijk. Neem dan contact op met mijn zoon met een oplossing. Dit is gewoon afschuiven. Mijn zoon heeft PDDnos en komt hier niet uit en daar komt bij dat IK heb betaald!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen