Klacht Basic-Fit: Jaar lidmaatschap onterecht afgeschreven

Klachtnummer
# 73436
Gebruiker
dgehrels
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Vorig jaar ben ik lid geworden voor 1 jaar. Dit heb ik in de Basic Fit vestiging in Leeuwarden per pin betaald. Tot mijn grote verbazing is er nu nog een jaar lidmaatschap afgeschreven zonder mijn toestemming. Basic Fit zegt dat ik dit kan laten storneren maar dit betreft een eenmalige overschrijving, dus dat kan niet. Hun telefonische klantenservice is bereikbaar tegen het hoogst asocial tarief van 60ct per minuut. Ik heb al gemaild maar nog geen antwoord.

Gewenste oplossing

Mijn geld onmiddelijk terug gestort krijgen.

1 reactie

  1. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Beste Sjoerd,Ik zie dat de incasso van 191.40 alweer is terug gekomen op jouw rekening. Daarna hebben wij 12,95 geïncasseerd voor de maand september. Jouw lidmaatschap is opgezegd per 1-10-2014. Jij hoeft niks meer te betalen.Met vriendelijke groet,Dustin van Basic-Fit

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen