Klacht Basic-Fit: Kan account niet actief maken na bevriezen ivm openstaande rekeningen

Klachtnummer
# 576865
Gebruiker
Nick Boon
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb mijn account bevroren vanwege lockdown. Wil ik het nu van bevroren afhalen staat er dat ik eerst mijn "openstaande rekeningen" moet betalen van de tijd dat het bevroren was voordat ik het weer op actief kan zetten. Ja en dat ga ik niet doen. En ik kan ook niet inloggen via de app meer.

De oplossing

Ik wil dat de 2 openstaande rekeningen niet betaald hoeven te worden en ik weer via de app op mijn account jan inloggen om een gym afspraak in te plannen

0 reacties

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen