Klacht Basic-Fit: Kan niet inloggen Basic Fit app

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 406263
Gebruiker
KLIN1989
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Kan sinds lidmaatschap (3 maanden) niet correct inloggen op de Basic Fit app. Hierdoor kan ik geen gebruik maken van mijn trainingsplan en de andere opties. Probleem was 2 maanden geleden niet opgelost maar tijdelijk aangepakt middels reset wachtwoord via een medewerker. Probleem is echter weer terug. Klantenservice zelden te bereiken. Krijgt vaak pas na een week een keer een reactie.

De oplossing

Probleem definitief oplossen en een financiële vergoeding.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
KLIN1989
Datum
Uiteindelijke oplossing
Reset van het wachtwoord. Dit is al meerdere malen gedaan en werkt telkens om eenmalig in te loggen. Opnieuw inloggen via dit wachtwoord of een nieuw wachtwoord werkt niet. Klantenservice komt sinds september telkens met dezelfde tijdelijke 'oplossing', maar lost het dus niet op.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?