Opgelost door Basic-Fit: Krijg geen reactie op mijn opzegging

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 78626
Gebruiker
Simon
Datum
2 reacties

Details

De klacht

op 5 september heb ik mijn abonnement opgezegt vie het formulier op de website maar nog geen reactie gehad. Op 29 september weer gemaild en wederom nog geen inhoudelijke reactie gehad. Vandaag gebelt en de verbinding wordt verbroken omdat het te druk is.

Nu is het zo dat ik mijn abonnement geld terug gestort heb en daar krijg ik binnen no-time reactie met een officiele brief......

De oplossing

Graag reactie dat mijn abonnement opgezegt is.

2 reacties

  1. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Ik heb de opzegging van 5-9-2014 teruggevonden en Simon zijn lidmaatschap per 5-10-2014 opgezegd.
  2. Auteur
    Simon
    Datum
    Ben bijna direct gebeld en het is opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Simon
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen