Opgelost door Basic-Fit: Lidmaatschap bij basiicfit

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 92758
Gebruiker
MissJ
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Vorig jaar zou ik zijn lid geworden bij basicfit, mijn email is destijds gekraakt en ben overal lid van gemaakt toen ik het hoorde heb ik meteen gemailt en gebeld, ik kon destijds niet sporten omdat ik pas was geholpen aan mijn baarmoeder, als ik het abonnement wou stoppen moest ik een verklaring van de gynocoloog laten zien. ik ben een moeder met 3 kinderen ik heb een spierziekte en alles dat wil zeggen de situatie van mijn gezin uitgelegt ook dat dit lidmaatschap niet kon qua financien. toch moet ik alles betalen en ben hierdoor in de problemen gekomen doordat het naar een incassoburo is gegaan.
Ik word onmenselijk behandeld aan de telefoon en per mail geen toontje meedeleven in de moeilijke periode die we gehad hebben.

De oplossing

Ik zou graag in ieder geval een gedeelte van mijn geld terug zien, het liefst natuurlijk alles

6 reacties

  1. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Beste Jeannette,Wij hebben jouw klacht ontvangen en willen deze graag met jou oplossen. Ik heb jou vandaag geprobeerd te bellen. Helaas hebben wij elkaar niet gesproken. Ik probeer morgen nog even contact met jou op te nemen. Jij kunt mij ook bereiken door op dit berichtje te reageren of even te mailen naar social@basic-fit.nlMet vriendelijke groet,Dustin van Basic-Fit
  2. Auteur
    MissJ
    Datum
    Hartelijk dank voor uw reactie, Ik heb u een email gestuurd. Mvg Jeannette Wiekema
  3. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Beste Jeannette,Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad. Als jij aangifte van indentiteitsfraude doet en een kopie hiervan naar mij kan mailen dan zal ik het lidmaatschap per direct beëindigen en het teveel betaalde bedrag terugstorten op jouw rekening. Met vriendelijke groet,Dustin van Basic-Fit
  4. Auteur
    MissJ
    Datum
    Beste Dustin, Als het goed is, is de politie ermee bezig. Ik ben vorige week op het buro geweest voor een aangift. Mvg Jeannette
  5. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Beste Jeannette,Dat klopt en wij hebben jouw lidmaatschap per direct beëindigd en het teveel betaalde bedrag teruggestort. Met vriendelijke groet,Dustin van Basic-Fit
  6. Auteur
    MissJ
    Datum
    In afwachting van de betaling ben ik erg blij met Dustin die het wel serieus aanpakt!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MissJ
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen