Opgelost door Basic-Fit: Lidmaatschap krijg ik niet voor elkaar

Annie

Ik heb me gisteren aangemeld maar geen QR code ontvangen om mijn pas te kunnen gebruiken (dus kan ik niet sporten) , na alweer 3 mailtjes geen respons niets. Vandaag geprobeerd abbonement op te zeggen maar dan heb je dus een inlog nodig met je pasnr wat ik dus niet heb.
Ik wil van dit bedrijf af. wel een automatische incasso anders kun je je niet aanmelden maar reageren ho maar

OF ZORGEN DAT IK LID KAN WORDEN MET EEN PAS OF WE GAAN HET ABBONEMENT MAAR OPZEGGEN

Basic-Fit
    Beste Annie,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht. Dit waarderen wij enorm!

Vervelend om te vernemen dat je geen QR-code hebt ontvangen en er nog geen reactie is gegeven op jouw e-mail(s). Ik heb direct het één en ander voor je nagekeken.

Op basis van de gegevens welke je hebt doorgegeven, vind ik geen lidmaatschap terug op jouw naam. Zou het kunnen zijn dat het lidmaatschap op naam van iemand anders staat?

Om je verder te kunnen helpen, wil ik je vragen om contact met ons op te nemen via de Live chat op onze website (08.00 uur tot 18.00 uur), via één van onze Social kanalen of per e-mail naar: klantenservice@basic-fit.nl. Graag ontvangen wij dan de volgende gegevens:

- Naam
    - Adresgegevens
    - Geboortedatum
    - E-mailadres

Op deze manier kunnen wij direct op zoek naar het lidmaatschap en helpen wij je graag verder!

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog andere vragen hebben, dan hoor ik dat graag.

Team Social Basic-Fit

Annie
De Qr code via de mail verstuurd met het lidmaatschapsnr. Alleen jammer dat via deze weg de reactie sneller gaat dan dat je zelf contact zoekt. Dat is voor hen nog wel een opdracht om dat te verbeteren.

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?