Opgelost door Basic-Fit: lidmaatschap opgezegd binnen het opzegtermijn

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 62280
Gebruiker
Tessa
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn dochter van 14, heeft zich, op 16-02-2014, via internet opgegeven bij basic fit.
Toen ik daar achter kwam heb ik haar op 21-02-2014 direct afgemeld via het contact formulier op de basic-fit.nl website.
Na meerdere telefoontjes en email heb ik nogmaals de mail van 21-02-2014 doorgestuurd op 17-04-2014.
Nu krijg ik tot mijn verbazing op 22 mei een aanmaning van snijder incasso.

De oplossing

lidmaatschap ongedaan maken.

2 reacties

  1. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Ik heb Tessa Gelijk gebeld. Zij heeft zich online ingeschreven. Zij heeft binnen 7 werkdagen opgezegd. Hierdoor kan zij het lidmaatschap kosteloos opzeggen. Wij hebben echter het lidmaatschap opgezegd conform de einddatum van het 1e jaar. Hierdoor is het lidmaatschap doorgelopen en uiteindelijk bij het incassobureau beland. Dit vinden wij erg vervelend. Wij hebben daarom onze excuses aangeboden en het dossier bij het incassobureau laten sluiten.Met vriendelijke groet,Dustin van Basic-Fit
  2. Auteur
    Tessa
    Datum
    Basic-fit, heeft heel snel gereageerd en het goed opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tessa
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen