Klacht Basic-Fit: Lidmaatschap opgezegd maar toch een factuur.

lvhulst

Ik heb mijn lidmaatschap eind december 2020 via de site opgezegd voor het einde van het termijn van mijn abonnement. Mijn contract en lidmaatschap zou stoppen op 24 februari 2021. Dit heb ik meer dan ruim op tijd aangegeven, nu heb ik opeens weer een incasso van jullie van 20 euro gekregen alsof ik nog lid ben, wat niet het geval is omdat ik dit heb opgezegd.

Ik ga er vanuit dat dit een vergissing is en wil graag mijn geld terug.

Daarnaast heb ik geprobeerd contact met jullie op te nemen maar kan ik niemand persoonlijk bereiken.

Ik wil graag dat ik mijn geld, 19.99 euro terug en geen incasso's meer ontvangen in de toekomst.

Basic-Fit
    Beste Lotte,

Bedankt voor het bekend maken van jouw klacht. Wij waarderen dit enorm.

Ik heb het direct nagekeken in onze administratie, echter kan ik spijtig genoeg geen eerdere opzegging terugvinden.

Zolang wij geen opzegging ontvangen, blijft het lidmaatschap actief. In onze administratie is spijtig genoeg geen verzoek tot opzegging bekend. Wij hebben jouw lidmaatschap stopgezet. De einddatum conform jouw overeenkomst is: 7-7-2021.

In je bericht geef je aan dat je in december jouw lidmaatschap hebt opgezegd. Graag ontvangen wij hiervan het bewijs. Deze kun je per e-mail toesturen naar: klantenservice@basic-fit.nl. Op basis hiervan kunnen wij de nodige correcties doorvoeren.

Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen wij dat graag van je.

Het Social Team van Basic

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?