Klacht Basic-Fit: Manager Basic-Fit wil personeel laten vermoorden en valt jonge meisjes lastig

Ikbenik123

Manager Basic-Fit Aalsterweg Eindhoven heeft 2 personeelsleden bedreigt om te vermoorden en al bedreigt dat er al mensen in hun straat is geweest, een meisje van 18 lastig gevallen “officiële klacht” meisje erna weer gechanteerd/gemanipuleerd door manager, personeel kei hard tegen Basic-Fit in moeten gaan zelfs na doodsbedreigingen in deze tijd geen serieuze acties ondernomen, personeelslid dat kei hard heeft opgetreden hierover tegen cluster manager Remco Meijer die alles heeft laten gebeuren is zijn contract niet verlengd. Aangenomen manager was bekende van de politie en Basic-Fit is zichzelf aan het redden; word hier niet lid denk aan je kinderen ga hier niet werken je bent niks waard voor ze! Alle officiële klachten gesprekken in bezit!

Hoeft niet te iedereen mag weten wat voor bedrijf dit is en heb alle bewijzen en officiële klachten en gesprekken in handen.

Basic-Fit
    Beste,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht, wij waarderen dit enorm.

Wat vervelend dat je deze ervaring met ons hebt gehad. Ik kan me voorstellen dat dit de nodige frustraties met zich meebrengt. Mijn oprechte excuses hiervoor. Ik zal dit doorzetten naar de juiste persoon binnen ons bedrijf, zij zullen dit verder in behandeling nemen. Nogmaals mijn excuses dat je deze ervaring hebt gehad met ons.

Team Social

Ikbenik123
Geen oplossing niks gehoord

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?