Klacht Basic-Fit: Mannen bij ladies only

Assia

Er komen regelmatig mannen bij de ladies only, het zij collega's of gewoon klanten. Dit is heel vervelend voor mij omdat ik me heb ingeschreven bij basic fit om het feit dat het LADIES ONLY heet. Ik heb dit vaker meegemaakt en nu kan ik niet gaan sporten omdat er 2 mannen binnen zijn heel onprofessioneel dit. Ik hoop op een oplossing !

Geen mannen bij de LADIED ONLY

Basic-Fit
    Beste Assia,Ik wil graag even contact opnemen met de manager van de club. Om welke club gaat het? Alvast bedankt voor je reactie.Met vriendelijke groet,Dustin van Basic-Fit
    Assia
    Beste Dustin,Hartelijk dank voor uw reactie, het gaat om basic fit in Amsterdam west bij sloterparkbad only ladies.
    Ik hoop op een reactie.Met vriendelijke groeten,Assia
    Beste Assia,
    Bedankt voor je bericht.
    Ik heb met de manager kunnen overleggen en hij heeft mij kunnen aangeven dat de enige mannen die toegang hebben tot de club zijn: de managers, werklui (die het een en ander moeten repareren) en groep les instructeurs.
    De reguliere club zit boven de ladies club, het kan zijn dat de mannen die daar heen willen zich kunnen vergissen en per abuis de ladies club in komen.
    Nathalie van Basic-Fit
    Beste Nathalie,
    Hartelijk dank voor je moeite, toch zijn we niet tot een oplossing gekomen. Het zijn vaker ook de mannen die bij basic fit werken of klanten. Nou lijkt het mij heel onproffesioneel om overal only ladies te schrijven, maar tot de conclussie komen dat een aantal mannen wel binnnen mogen komen. De medewerksters reageren ook al onvriendelijk als het gaat om dit onderwerp.ik wil wel rustig kunnen sporten zonder gezeik iedere keer weer.Ik hoop dat je wat voor me kunt betekenen.
    Basic-Fit
    Beste Assia,Een manager die op de club komt is altijd maar van korte duur. Een live groepslesinstructeur hoef jij niet te zien als jij ervoor kiest hier niet aan mee te doen. Werklui hebben wij niet in eigen hand. Wij kunnen niet bij elk bedrijf vragen of zij een vrouw willen sturen. Ik begrijp dat dit misschien niet de oplossing voor jou is maar hier kunnen wij geen verandering in aanbrengen. Hopelijk kom jij toch nog met een fijn gevoel sporten bij Basic-Fit.Met vriendelijke groet,Dustin van Basic-Fit

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?