Opgelost door Basic-Fit: Misleiding zit vast aan een jaar contract

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 362603
Gebruiker
Ahmet
Datum
1 reactie

Details

Klacht

23-11-2018 heb ik bij basic-fit een flexabonnement afgesloten zodat het elk moment opzegbaar zou zijn .heb duidelijk laten weten dat ik niet aan een jaar abbonnement vast wil zitten. En na elke maand betaald te hebben en er per februari na een telefonisch consult een afspraak te hebben gemaakt om de laatste maand te betalen bij basic-fit te Hengelo zodat ik me kon laten uitschrijven .daar aangekomen bleek dat het dus een jaar abbonnemet was en ik er aan vast zat. .voel me zeer gedupeerd want dit was niet de afspraak en als je belt dan krijg je te horen u heeft zelf dit contract afgesloten. . Dit is pure misleiding en mondeling heb ik duidelijk aangegeven dat het een flex contract moet zijn. Ik vind dit niet kunnen en zie dat er meerdere mensen opgezadeld worden met een wurg contract dus hoop dat u ons kunt helpen

Gewenste oplossing

Dat dit contract ontbonden word
Geboden oplossing
Contract op gezecht
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen