Opgelost door Basic-Fit: Misleiding zit vast aan een jaar contract
Details
Klacht
23-11-2018 heb ik bij basic-fit een flexabonnement afgesloten zodat het elk moment opzegbaar zou zijn .heb duidelijk laten weten dat ik niet aan een jaar abbonnement vast wil zitten. En na elke maand betaald te hebben en er per februari na een telefonisch consult een afspraak te hebben gemaakt om de laatste maand te betalen bij basic-fit te Hengelo zodat ik me kon laten uitschrijven .daar aangekomen bleek dat het dus een jaar abbonnemet was en ik er aan vast zat. .voel me zeer gedupeerd want dit was niet de afspraak en als je belt dan krijg je te horen u heeft zelf dit contract afgesloten. . Dit is pure misleiding en mondeling heb ik duidelijk aangegeven dat het een flex contract moet zijn. Ik vind dit niet kunnen en zie dat er meerdere mensen opgezadeld worden met een wurg contract dus hoop dat u ons kunt helpenGewenste oplossing
Dat dit contract ontbonden word- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.