Opgelost door Basic-Fit: Na afsluiten nieuw abonnement met zelfde email, kan ik geen gymtime meer reserveren viaBasic Fit app

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 555835
Gebruiker
I Lindemans
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Eind juli abonnement afgesloten voor 4 weken en meteen opgezegd. Met hetzelfde emailadres op 6 september een nieuw abonnement afgesloten voor 1 jaar. De 19,99 euro voor eerste 4 weken zijn al afgeschreven.
Via de klantenservice van Basic fit komt geen oplossing. De live chat optie werkt niet!

2 problemen
1. Er is 3,11 afgeschreven, waarvoor is onduidelijk daarom heb ik die afschrijving op 7 sep ongedaan laten maken.
2. De Basic fitt app werkt niet als ik gymtime wil reserveren. Ik krijg een error met de melding abonnement beëindigd. Nu kan ik al 2 dagen niet sporten omdat ik niet kan reserveren. Gek genoeg is het 1x wel gelukt kort na het afsluiten van het abonnement. Daarna niet meer.

De oplossing

Ik wil weer gymtime kunnen reserveren in mijn basic fit app met hetzelfde emailadres als voorheen.

Ik wil dat er echt live met een medewerker kan worden geschat bij problemen.

1 reactie

  1. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht. Dit waarderen wij enorm!

    Vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan, betreft het lidmaatschap. Ik heb direct het één en ander voor je nagekeken.

    In de administratie kan ik zien dat het lidmaatschap op naam staat van iemand anders. Hierdoor kan ik je niet verder helpen. Dit vanwege de privacywetgeving.

    Ik wil je vriendelijk verzoeken om de persoon op wiens naam het lidmaatschap staat, zelf even contact met ons op te laten nemen. Dit kan via onze Social kanalen, de Live chat op onze website (08:00 uur tot 18:00 uur) of per e-mail naar: klantenservice@basic-fit.nl.

    Zodra wij een bericht uit naam van de naamhouder hebben ontvangen, dan helpen wij hem/haar graag verder!

    Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog andere vragen hebben, dan hoor ik dat graag.

    Met vriendelijke groet,

    Team Social Basic-Fit

Uiteindelijke oplossing

Auteur
I Lindemans
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze hebben een en ander gereset en in enkele dagen opgelost. Ben daar tevreden mee.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen