Klacht Basic-Fit: Na twee maanden wachten nog steeds mijn geld niet terug ontvangen

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 631818
Gebruiker
Basic_fit_klacht
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Al sinds 3 oktober 2022 aan het chatten en mailen met Basic Fit. Er is al een aantal keer gezegd dat mijn geld binnen 15 werkdagen wordt terug gestort maar dit is nog steeds niet gebeurd.

Gewenste oplossing

Het geld terug storten
Geboden oplossing
het zou snel aangepakt worden, maar na nu nog 5 dagen wachten duurt het toch weer erg lang.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Luca,


    Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht, dat waarderen wij!


    Wat vervelend om te lezen dat je al langere tijd wacht op terugbetaling en dat je na contact met de klantenservice nog niet verder bent geholpen, onze excuses hiervoor. Wij gaan dit intern bespreken met desbetreffende medewerkers om dit in te toekomst te voorkomen.

    Wij zien dat er een verzoek is ingediend tot restitutie. Binnen een aantal werkdagen ontvang je het teveel betaalde bedrag terug op het bij ons bekende rekeningnummer.

    Met vriendelijke groet,

    N.N. van Team Social Basic-Fit

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen