Klacht Basic-Fit: Niet kunnen reserveren

Klachtnummer
# 541160
Gebruiker
Divoxes
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Kan niet reserveren want mijn account “heeft geen toegang.”

De oplossing

Het probleem oplossen.

1 reactie

  1. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Dominique,

    Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht. Wij waarderen dit enorm!

    Gister hebben wij spijtig genoeg een storing gehad met het reserveringssysteem, waardoor jij deze melding kreeg te zien. Onze excuus voor het ongemak.

    Wij zien dat het ondertussen is gelukt om een reservering te maken, daar zijn we blij mee!

    Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Het Social team van Basic-Fit

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen