Klacht Basic-Fit: onbereikbaar voor telefoon of brief

Klachtnummer
# 641403
Gebruiker
KCG1363
Datum
3 reacties

Details

Klacht

We hebben als bedrijf een bericht over stornering ontvangen. We hebben alleen een lidnummer. We hebben geen idee wie dit abonnement heeft afgesloten en als je met het lidnummer een vraag stelt moeten ze een naam en geboortedatum weten. Op deze manier kom je er nooit uit, maar ik zie geen telefoonnummer of adres, dus een brief of telefoontje is onmogelijk.

Gewenste oplossing

Ik wil dat ze contact met ons opnemen

3 reacties

  1. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    KCG1363
    Datum
    Ik wil toch graag telefonisch contact om dit bedrag te kunnen betalen en het abonnement te wijzigen.
  3. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen