Klacht Basic-Fit: onduidelijkheid eerste betaling

Klachtnummer
# 423164
Gebruiker
Bram074
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb mijn abbo gisteren afgesloten. En er is de eerste 6 weken gratis sporten... waarom moet ik dan meteen 20€ neerleggen?

De oplossing

Uitleg geven.

1 reactie

  1. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Bram,

    Bedankt voor jouw bericht.

    Wat vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan betreft de eerste betaling van jouw lidmaatschap.

    Bij Basic-Fit betaal je je lidmaatschapsgelden altijd vooruit. Tijdens de inschrijving vragen wij om deze reden altijd de eerste betaling te voldoen voor de eerste periode + de eventuele inschrijfkosten die zijn aangerekend.

    Heb jij een gratis periode gekregen? Dan geldt de betaling startend na deze gratis periode.

    Dit betekend dat jouw gratis periode momenteel al van start is gegaan, maar dat jij de eerste periode ,na jouw gratis periode, al hebt betaald.

    Mocht je verder nog vragen hebben dan horen wij dat uiteraard heel graag van je.

    Met vriendelijke groet,
    Het Social Team van Basic-Fit

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen