Klacht Basic-Fit: Onklantvriendelijk personeel

Lola

Beste,
Vandaag, 16 april wilde ik gaan sporten bij Basic fit Distelweg in Amsterdam Noord. Maar doordat ik eruit gezet werd door een zeer, zeer onvriendelijk persooneelslid ging het sporten dus niet door.
Ik wilde een groepsles volgen maar die bleek niet door te gaan. Bij de balie ging ik om wat informatie vragen (waarom de les niet door ging en wanneer weer wel) persoon in kwestie was gelijk ontzettend geiiriteerd en riep zoiets als 'kun je niet lezen ofzo? Ik ga het je niet vertellen hoor'
Ik vond dit een erg onaardig en vreemde reactie dus ik zei erg vriendelijk: 'sorry, ik wilde je niet gerirriteerd maken, het was alleen een vraag' Toen werd de vrouw erg kwaad en agressief, ze kwam op me afgerend en ze kwam heel dichtbij staan. Ik schrok heel erg en zag totaal geen aanleiding voor de boosheid. Ze bleef maar schreeuwen, nadat ik uitlegde dat ik het niet begreep en een aanklacht ging indienen zette ze mij en een vriendin er uiteindelijk uit.

Ik en mijn vriendin zijn erg geschrokken van deze agressieve mevrouw. Ik vind niet dat ze een baan bij basic fit verdiend. Belachelijk dat zij daar mag werken.

Basic-Fit
    Beste Roelie,We hebben telefonisch contact gehad en vinden het vervelend wat er is gebeurd op de club.We accepteren degelijke reacties niet binnen Basic-Fit. In een gesprek zullen wij de betreffende collega hier op aanspreken en haar motiveren om haar sociale vaardigheden te verbeteren.We hopen je snel weer te zien op de club. Met vriendelijke groet, Noortje
    Team webcare Basic-Fit

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?