Opgelost door Basic-Fit: Online abonnement opzeggen werkt herhaaldelijk niet.

content Opgelost
G.Heeling

Abonnement opzeggen lukt niet via de website, niet via de app, alles dat ik krijg is de melding 'sorry, er is iets mis gegaan'. Ook zijn de sportscholen dicht dus kan ik het daar niet opzeggen. Ik heb het de afgelopen weken meerdere keren geprobeerd op verschillende devices en internetverbindingen, zowel via de app als via mijn basic-fit op de website. Door dit alles zit ik dus met een abonnement opgescheept dat ik niet meer wil hebben en waar ik niet meer voor wil betalen.

Ik wil dat mijn abonnement wordt opgezegd en ik als dat mogelijk is een refund krijg omdat ik heb betaald voor een service die ik niet wil, en niet op kon zeggen.

G.Heeling
Abonnement is binnen een dag na de klacht opgezegd. Hier ben ik blij mee, wel vind ik dat er gewerkt mag worden aan de betrouwbaarheid van het systeem, want ik lees dat honderden andere (ex) klanten van Basic-Fit ook van exact dezelfde dingen last hadden/hebben.

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?