Klacht Basic-Fit: Onterecht aanhouden lidmaatschap na bevestiging dat mijn lidmaatschap opgezegd is.

Klachtnummer
# 586932
Gebruiker
Henkes1969
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb op 11-2-2022 mijn lidmaatschap opgezegd met de wetenschap dat ik tot juni lid zou moeten blijven. Ik kreeg echter een bevestiging dat ik per direct geen lid meer was. (Mail) Daardoor ben ik geen sporten via mijn werkgever. Nu blijkt, een maand later, dat er toch contributie is afgeschreven. Volgens Basic Fit was de bevestiging een technische storing en moet ik dus lid blijven. Dit terwijl ik inmiddels al een alternatief heb.

Gewenste oplossing

Abbonementskosten van maart terugstorten. (19,99€) en april en mei niet incasseren.

Bijlagen

1 reactie

  1. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen