Opgelost door Basic-Fit: onterecht geïncasseerd en niet uitschreven

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 314794
Gebruiker
Ferhat_66
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb een uitschrijf mail gestuurd in begin juni. niets van gehoord. is er toch geld geïncasseerd dus heb net weer een uitschrijf mail gestuurd. dit kan niet zo slecht

De oplossing

Dat de factuur de onterechte geïncasseerde factuur is ontdaan en dat ik uitschreven word

1 reactie

  1. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Ferhat,

    Bedankt voor je bericht.

    Wat vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan betreft de opzegging van jouw lidmaatschap.

    Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad. Dank je wel voor het fijne gesprek.

    Zoals besproken heb ik bij wijze van uitzondering, jouw lidmaatschap beëindigd per 1-8-2018. Je bent ons geen betaling meer verschuldigd.

    Voor de volledigheid heb ik je ook een e-mail gestuurd met daarin de bevestiging van opzegging.

    Mocht je nog andere vragen hebben, dan hoor ik dit graag.

    Hele fijne dag gewenst!

    Met vriendelijke groet,

    Chantal van Basic-Fit

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ferhat_66
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen