Opgelost door Basic-Fit: Onterechte aanmaningen

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 651602
Gebruiker
AvondBamboe#645
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Hallo Lezers,

Ik heb mijn abonnement waarvoor ik altijd een jaar lang vooraf betaalde bij de basicfit opgezegd per 19 januari. Nu ontvang ik berichten dat ik een betalingsachterstand zou hebben. Lees hieronder:

Betaal binnen 15 dagen het openstaande bedrag van € 262,70.

Ik heb in de tussentijd geen gebruik gemaakt van het lidmaatschap en ook volgens de policy gehandeld dat je 30 dagen opzegtermijn hebt.

Graag ontvang ik jullie reactie hierop.

Gewenste oplossing

Ingebrekestelling weghalen en geen incassobureau sturen.
Geboden oplossing
De aangebode oplossing is dat ik een deel hoef te betalen en dat is fair. Daarnaast heb ik nog geen uitsluitsel of de ingebrekestelling in zijn geheel nu is opgeheven. Dit zou ik graag schriftelijk bevestigd hebben.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Bob,

    Bedankt voor het plaatsen van je bericht!

    Wat vervelend om te horen dat er iets mis gaat met de opzeggign van je lidmaatschap. Ik zie dat er inmiddels al contact is opgenomen en je het openstaande bedrag heb overgemaakt.

    Met vriendelijke groet,

    Lisa van het Social Team van Basic-Fit

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen