Klacht Basic-Fit: Onterechte incasso kosten. Slechte communicatie binnen het bedrijf.

Evita90

Op 27.04.2014 heb ik mijn abonnement laten afzeggen bij Almere Donjon. Vanwege de drukte en niet zo klantvriendelijke personeel die er rond loopt. Bij de balie hebben zij aan mij mondeling bevestigd dat mijn laatste dag 31.05.2014 zou zijn. Ik heb het samen met een vriendin van mij laten afzeggen, dus zij is er een getuige van. Ze heeft ook nooit een schriftelijke bevestiging van gekregen, alles ging mondeling. Vervolgens gaat BF in maand juni 2014 geld van mijn rekening afschrijven, ik heb het terug laten storten en toen schreven zij het weer af. Verder heb ik contact met mijn bank genomen, om geld terug te laten storten en BF blokkeren. En nu krijg ik een brief waarin staat dat ik een bedrag van € 81,80,- binnen 7 dagen aan BF moet overmaken en anders komen er nog meer incasso kosten. BF is niet de eerste sportbedrijf waar de communicatie waardeloos is. Ik heb al 20x gebeld, mailtjes gestuurd en ik krijg niks te horen.

Klacht oplossen en bevestigen.

Basic-Fit
    Beste Eva,Wij hebben jouw klacht ontvangen en willen deze graag met jou oplossen. Ik heb jou vandaag geprobeerd te bellen. Helaas hebben wij elkaar niet gesproken. Ik probeer morgen nog even contact met jou op te nemen. Jij kunt mij ook bereiken door op dit berichtje te reageren of even te mailen naar social@basic-fit.nl. Wat is jouw pasnummer? Dit staat achter op jouw Basic-Fit pas. Wat is jouw rekeningnummer?Met vriendelijke groet,Dustin van Basic-Fit
    Evita90
    Ik stuur een pb-tje

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?