Klacht Basic-Fit: Ontevreden over basic fit

OntevredenoverBASICFIT

Ik heb besloten om mijn abbo op te zeggen.Dit schriftelijk bij een van de medewerkers van Basic fit Roda JC Ring afgegeven.Waarop hij me vriendelijk mededeelde dat alles geregeld werd en me pasje vanaf volgende maand geblokkeerd werd en ik verder niks meer hoefde te betalen. Na Basic fit het vertrouwen te hebben gegeven dit makkelijk op te lossen.Tot afgelopen week,brief van een incasso bureau.Waarop k netjes Basic fit een antwoord gestuurd heb dat dit niet kan kloppen.JOU & JOUW zo word ik aangesproken. Hierop heb ik geschreven dat ik graag formeel aangesproken word en niet op deze manier. Ik kan de mail niet plaatsen ivm 1000 letters.k moet bewijs uitleveren dat is iets schriftelijk afgeleverd heb aan een medewerker die ik dacht te kunnen vertrouwen dat hij het zou regelen. geroepen word door Tatjana 15.95 wat moeten we betalen precies 17.95.Dan moet ik ook me eigen slotjes meenemen.Ongelofelijk wat dit voor een bedrijf is. Onvriendelijk en ongelofelijk onprofessioneel!

3 maanden 15.95 betalen of helemaal niks en die incassokosten weg ermee

Basic-Fit
    Beste Danielle,Ik heb al gereageerd op jouw berichtje van klacht.nl. Dit is allebei het zelfde.Met vriendelijke groet,Dustin van Basic-Fit
    OntevredenoverBASICFIT
    Menen jullie dat ik hiermee akkoord ga. Ondertussen heb ik genoeg forums en mensen gevonden die hetzelfde mee gemaakt hebben met jullie. zorg maar voor een andere oplossing
    Basic-Fit
    Beste Danielle, Ik zie dat deze klacht reeds is verlopen. Kan ik jou nog ergens mee helpen?
    Nathalie van Basic-Fit
    OntevredenoverBASICFIT
    Nou als u me kunt helpen me gelijk te krijgen en ik niet de 130 euro moet betalen die jullie me opleggen terwijl ik alles goed geregeld had mvg danielle
    Beste Danielle,
    Bedankt voor je bericht.
    Je geeft aan dat jij eerder hebt opgezegd op de vestiging. Indien je dit kunt aantonen zal ik je verder kunnen helpen.
    Nathalie van Basic-Fit
    OntevredenoverBASICFIT
    Bedankt nathalie dat u mij wilt helpen maar u mijn klacht wel überhaupt gelezen. Ik kan dus niks aantonen dat is het rotte van de situatie. Maar ik begrijp op verschillende sites en bekende in mijn omgeving dat ze het zelfde meemaken. Ondertussen heb ik mijn advocaat ingeschakeld en de consumentenbond. Er zit niks anders op! Ik vind het schandalig

OntevredenoverBASICFIT

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?