Klacht Basic-Fit: ontevreden

easil

Beste,

Ik heb mij ingeschreven bij basic fit ongeveer een half jaar geleden.
Na meerdere operaties aan mijn enkel ben ik hiermee begonnen om mijn
Enkel te versterken. Ik hèb dan ook vaak last van zwellingen waardoor ik soms geen schoen pas en soms op slippers train. Ik weet dat dit niet mag alleen is dit voor mij soms de enige optie. Daarnaast is het zo ontzettend druk bij de basic fits bij ons in de buurt dat er bijna niet te trainen valt. Je moet er te lang wachten om eindelijk een apparaat te kunnen gebruiken. Ik heb sinds dag 1 al last van een vrouwlijke medewerker die mij continu in de nek zit. Ik weet dat zij slechts de regels volgt, alleen is het nu meer persoonlijk geworden. Ik ben toen gaan trainen op een andere locatie maar ook hier heerst een enorme drukte. Ik heb gevraagd mij uit te kunnen schrijven alleen zit ik vast aan een jaar contract. Binnenkort lig ik weer onder het mes, ik zou mij graag uit willen schrijven.

Mvg

Ik zou mij graag willen dat mijn lidmaatschap opgezegd word.

Basic-Fit
    Beste Emre,

Bedankt voor je bericht.

Jij hebt je op 10-8-2015 ingeschreven voor een jaarlidmaatschap met maandelijkse betaling. Ik heb jouw lidmaatschap nu opgezegd per 1-9-2016.

Ik vind het vervelend om te horen dat je vaak lang moeten wachten tot er een apparaat vrij is. Je kan aan de medewerker van de club vragen wanneer de tijden wat rustiger zijn.

Mocht jij vanwege medische redenen niet meer kunnen sporten dan kan ik op vertoon van een medische verklaring jouw lidmaatschap stop zetten met 1 maand opzegtermijn. Dit kan jij mailen naar social@basic-fit.com.

Dustin van Basic-Fit

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?