Klacht Basic-Fit: Opgezegd abbonement

J

Begin 2013 samen met mijn vriendin onze beide abbonementen opgezegd. Die van haar is wel verwerkt en die van mij niet, terwijl beide opzeggingen in dezelfde brief zaten. De opzegging is dus wel ontvangen maar niet verwerkt. Het abbonement is dus ten onrechte doorgelopen en dit is al een aardig hoog opgelopen bedrag, tevens krijg ik nu een aanmaning dat ik nog meer contributiegeld moet betalen terwijl het abbonement al duidelijk opgezegd is met de opzeg brief die is opgehaald in de vestiging.

Na mail contact is er aangegeven dat het abbonement opgezegd is per 1-12-2013 maar dit moet zijn 1-4-2013. Dezelfde datum als mijn vriendin. Immers, het gaat hier om dezelfde brief en een aardig hoog opgelopen bedrag. Tevens worden er aanmaningen verstuurd over een verschuldigd bedrag terwijl Basic-Fit juist een bedrag aan mij verschuldigd is.

Ook ben ik al een jaar niet meer in de vestiging geweest dus er zijn geen kosten aan mij gemaakt.

Stoppen abbonement 1-4-2013 en terugstoren verschuldigd bedrag door Basic-Fit

Basic-Fit
    Beste Joost,Wij willen graag alle klachten op klachtenkompas.nl in behandeling nemen en wij zien dat er nog klachten uit het verleden open staan. Wij zien dat deze klacht dateert van 14-11-2013 en willen graag weten of wij jou nog kunnen helpen. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag. Jij kunt mij bereiken door op dit berichtje te reageren of even te mailen naar social@basic-fit.nlMet vriendelijke groet,Nathalie van Basic-Fit
    J
    Er is nooit op mijn klacht ingegaan. Er is door mij contact gezocht in de vestiging en het hoofdkantoor. Helaas werd ik van het kastje naar de muur gestuurd. Na vele pogingen te hebben ondernomen zonder resultaat heb ik alles betaald omdat ik er vanaf wilde zijn. Ik ben de dupe geworden van een fout in uw systeem, dit heeft mij veel geld gekost. Als u het alsnog op wilt lossen dan zie ik graag een vergoeding tegemoet.
    Basic-Fit
    Beste Joost,Ik begrijp je verhaal. Als jij kan aantonen eerder te hebben opgezegd dan kan ik eventueel het teveel betaalde bedrag terugstorten op jouw rekening. Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet,Dustin van Basic-Fit
    Beste Dustin,
    Na meer dan een jaar geleden kan ik het niet meer aantonen. Dit is dus precies het probleem van uw organisatie omdat na meer dan een jaar pas een reactie wordt gegeven. Op email of via telefonisch contact is ook nog nooit gereageerd. Jammer dat het zo lang heeft moeten duren. De lakse en vooral late afhandeling spreekt niet in het voordeel van uw organisatie. Ik vind niet dat je zo met klanten om mag gaan. Ik vrees dat dit nooit meer opgelost gaat worden.
    Basic-Fit
    Beste Joost,Dat vindt ik vervelend om te horen maar dan kan ik helaas niet jouw lidmaatschap eerder opzeggen. Jouw lidmaatschap is beëindigd per 1-12-2013. Met vriendelijke groet,Dustin van Basic-Fit
    J
    Klanten worden bij dit bedrijf de dupe van een slecht functionerend administratiesysteem. Pas op, dit kan u veel geld kosten, ga niet in zee met Basic-Fit.

J

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?