Klacht Basic-Fit: Oplichters uitkijken vanwege corona zijn ze alleenmaar aan ‘t oplichten

bosnak

Bewijs aangeleverd bij Basic fit ivm auto-ongeluk hierdoor zou ik me terugwerkende kracht +- 150 euro ontvangen.... ik heb binnen 2 maanden tijd 5 verschillende mails ontvangen waarin 5 verschillende medewerkers bevestigen dat ik het bedrag binnen 14 dagen zou ontvangen we zijn nou 2 2,5 maanden veder krijg ok opeens een bericht met sorry u heeft geen bewijs aangeleverd we kunnen u niks terug betalen....

Ik wil zoals ze al 5 keer hebben bevestigd mijn 140/150 euro terug ! En binnen 5 werkdagen

bosnak
Medewerker heeft afgelopen week via klachtenkompas een terugkoppeling gestuurd met daarin z’n excuses en dat het geld zo spoedig mogelijk 179,79 wordt overgemaakt, tot op heden heb ik niks ontvangen we zijn inmiddels maanden veder en nog steeds heeft basic fit niks uitgekeerd al maanden lang krijg ik een mail met excuses excuses en nog eens excuses. Ruim 12/13 maanden veder en basic fit komt alleen met een excuses ipv een compensatie. Maar goed zo weet je wat voor tent basic fit is ! mijn geld binnen 3 werkdagen uitbetalen !! AUB ik ben het serieus zat geworden dat ik iedere keer een mail moet sturen.

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?