Klacht Basic-Fit: Opzeggen abonnement bij Basic fit

Erzs

Ik ben lid geworden bij basic fit voor een jaar op 19 oktober 2015. Dit was een aanbieding waarvan 2 maanden gratis. Nu wil ik opzeggen en ik ga er dan ook vanuit dat ik op kan zeggen per 19 oktober. Nu is mijn opzegdatum 1 december volgens hen omdat het jaar infaat als je betaald. Dit stond nergens in de aanbieding en dit is misleiding. Ik wist al gelijk dat ik het niet leuk vond en dan zit je er ook aan vast ondanks dat t gratis is en kan ik ook niet opzeggen. Ik heb gezegd dat ik het er niet mee eens ben en waarom ik het er niet mee eens benaar. Nu krijg ik geen reactie meer van Basic fit.

Kunnen jullie hier iets in betekenen voor. Mij?

Ik wil gewoon maar een jaar aan het abonnement vast zitten en niet 14 maanden.

Basic-Fit
    Beste Erzsebet,

Bedankt voor je bericht.

Jij hebt je op 19-10-2015 ingeschreven voor een jaarlidmaatschap met maandelijkse betaling. De actie was toen gratis sporten tot 1-12-2015. Bij Basic-Fit ben je altijd 12 betalende kalendermaanden lid.

Wij hebben jouw opzegging ontvangen op 25-6-2016 en jouw einddatum is 1-12-2016. Dit kan ik niet voor jou veranderen.

Dustin van Basic-Fit
    Erzs
    Nogmaals wat ik al zei in mijn mail ben ik het hier niet mee eens. Ik wil best per 1 november opzeggen omdat Oktober ingegaan is op de 19e en het een halve maand is. Het is enorm misleidend want ik zat er wel aanvast. Dan moeten jullie mensen de kans geven om op te kunnen zeggen in die twee kosteloze maanden. Maar zo stond het er niet.

Ook valt het mij op dat u iedereen tutoyeert daar zal niet iedereen van gediend zijn. Dit is erg onbeleefd.

M. V. G.
    Basic-Fit
    Beste Erzsebet,

Bedankt voor je reactie.

12 betalende kalendermaand ben je altijd lid bij Basic-Fit. Jij hebt echter hier nog eens 1,5 maand gratis bij gekregen.

Ik kan de einddatum van jouw lidmaatschap niet aanpassen.

Dustin van Basic-Fit
    Erzs
    Dit is en blijft gewoon misleiding.

Erzs

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?