Opgelost door Basic-Fit: Opzeggen abonnement lukt niet

content Opgelost
JudithGroen

Ik heb nu al twee e-mails gestuurd dat ik mijn lidmaatschap wil opzeggen en ik krijg nooit een reactie en ondertussen blijven ze maar afschrijven. Een telefonische klantenservice hebben ze niet, lekker dan! Nu ben ik gedwongen om daar langs te gaan en me af te melden. Ben ik echt niet blij mee!

Ik wil dat mijn abonnement wordt afgezegd!
Ze hebben me bevestigd dat ik ben uitgeschreven en een gedeelte van het geld teruggestort.

Hi Judith,

Ik heb het even voor je nagekeken. Je opzegging is op 14-9 verwerkt. Ik zie echter dat mijn collega je geen bevestiging heeft toegestuurd. Ik zal dit alsnog voor je in orde maken.

Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?