Opgelost door Basic-Fit: Opzeggen abonnement lukt niet

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 393176
Gebruiker
JudithGroen
Datum
12 reacties

Details

Klacht

Ik heb nu al twee e-mails gestuurd dat ik mijn lidmaatschap wil opzeggen en ik krijg nooit een reactie en ondertussen blijven ze maar afschrijven. Een telefonische klantenservice hebben ze niet, lekker dan! Nu ben ik gedwongen om daar langs te gaan en me af te melden. Ben ik echt niet blij mee!

Gewenste oplossing

Ik wil dat mijn abonnement wordt afgezegd!
Geboden oplossing
Ze hebben me bevestigd dat ik ben uitgeschreven en een gedeelte van het geld teruggestort.
Status
opgelost
Beoordeling
content

12 reacties

  1. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Hi Judith,

    Ik heb het even voor je nagekeken. Je opzegging is op 14-9 verwerkt. Ik zie echter dat mijn collega je geen bevestiging heeft toegestuurd. Ik zal dit alsnog voor je in orde maken.

    Mijn excuus voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Joy van Basic-Fit
  2. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Hi Judith,

    Ik heb het even voor je nagekeken. Je opzegging is op 14-9 verwerkt. Ik zie echter dat mijn collega je geen bevestiging heeft toegestuurd. Ik zal dit alsnog voor je in orde maken.

    Mijn excuus voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Joy van Basic-Fit
  3. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Hi Judith,

    Ik heb het even voor je nagekeken. Je opzegging is op 14-9 verwerkt. Ik zie echter dat mijn collega je geen bevestiging heeft toegestuurd. Ik zal dit alsnog voor je in orde maken.

    Mijn excuus voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Joy van Basic-Fit
  4. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Hi Judith,

    Ik heb het even voor je nagekeken. Je opzegging is op 14-9 verwerkt. Ik zie echter dat mijn collega je geen bevestiging heeft toegestuurd. Ik zal dit alsnog voor je in orde maken.

    Mijn excuus voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Joy van Basic-Fit
  5. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Hi Judith,

    Ik heb het even voor je nagekeken. Je opzegging is op 14-9 verwerkt. Ik zie echter dat mijn collega je geen bevestiging heeft toegestuurd. Ik zal dit alsnog voor je in orde maken.

    Mijn excuus voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Joy van Basic-Fit
  6. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Hi Judith,

    Ik heb het even voor je nagekeken. Je opzegging is op 14-9 verwerkt. Ik zie echter dat mijn collega je geen bevestiging heeft toegestuurd. Ik zal dit alsnog voor je in orde maken.

    Mijn excuus voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Joy van Basic-Fit
  7. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Hi Judith,

    Ik heb het even voor je nagekeken. Je opzegging is op 14-9 verwerkt. Ik zie echter dat mijn collega je geen bevestiging heeft toegestuurd. Ik zal dit alsnog voor je in orde maken.

    Mijn excuus voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Joy van Basic-Fit
  8. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Hi Judith,

    Ik heb het even voor je nagekeken. Je opzegging is op 14-9 verwerkt. Ik zie echter dat mijn collega je geen bevestiging heeft toegestuurd. Ik zal dit alsnog voor je in orde maken.

    Mijn excuus voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Joy van Basic-Fit
  9. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Hi Judith,

    Ik heb het even voor je nagekeken. Je opzegging is op 14-9 verwerkt. Ik zie echter dat mijn collega je geen bevestiging heeft toegestuurd. Ik zal dit alsnog voor je in orde maken.

    Mijn excuus voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Joy van Basic-Fit
  10. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Hi Judith,

    Ik heb het even voor je nagekeken. Je opzegging is op 14-9 verwerkt. Ik zie echter dat mijn collega je geen bevestiging heeft toegestuurd. Ik zal dit alsnog voor je in orde maken.

    Mijn excuus voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Joy van Basic-Fit
  11. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Hi Judith,

    Ik heb het even voor je nagekeken. Je opzegging is op 14-9 verwerkt. Ik zie echter dat mijn collega je geen bevestiging heeft toegestuurd. Ik zal dit alsnog voor je in orde maken.

    Mijn excuus voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Joy van Basic-Fit
  12. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen