Klacht Basic-Fit: opzeggen abonnement

Liseth

Ongelooflijk dat als je je abonnement op wilt zeggen, dit blijkbaar niet voor elkaar krijgt. Meerdere malen een contactformulier op de site ingevuld, ook met gegevens rondom opzeggen...maar blijkbaar wordt dit niet serieus genomen! Anderhalf geleden begonnen met opzeggen per 01-06-2012. Naar Basis Fit in Houten gegaan, daar briefje meegekregen om in te vullen. Moet onder aanbetaling opgestuurd worden! Zelfs daar tot 2 x toe geen reaktie op. Basis Fit Houten gaf zelf al aan, dat dit erg ingewikkeld is en dat de aanhouder wint! Net weer geprobeerd te bellen, maar tot 12.00 u telefonisch bereikbaar, net te laat dus!

Graag abonnement per direkt opzeggen, geld terug van afgelopen anderhalf jaar en ook van mijn aangetekende brieven.

Basic-Fit
    Beste Liseth,Wat vervelend dat je zoveel problemen ondervind tijdens het opzeggen.Graag zou ik je willen helpen bij je probleem.Zou ik je telefonisch kunnen bereiken?Met vriendelijke groet,Bart
    Team webcare Basic-Fit
    Liseth
    Ja, natuurlijk kan er telefonisch contact opgenomen worden met mij. Vandaag tot 16.00 u bereikbaar op mijn 06 nr. . Anders maandag overdag bereikbaar, eveneens op mijn 06 nummer. Met vr. groet, Liseth
    Basic-Fit
    Beste Liseth,We hebben je zojuist proberen te bereiken, maar tevergeefs.Zou je zo vriendelijk willen zijn om het bewijsje van de opzeggingen die je hebt gedaan te willen doorsturen naar social@basic-fit.nl? Ik zorg er dan voor dat het in orde komt. Met vriendelijke groet,Bart
    Team webcare Basic-Fit
    Dag,
    Heb niet gezien/gehoord dat jullie me wilden bereiken. Zouden jullie het sowieso opnieuw willen proberen op mijn 06 nummer, daarop ben ik vandaag bereikbaar. Ondertussen zal ik bewijs, voor zover terug te vinden, scannen naar het mailadres wat genoemd is. Ik vind het wel fijn om even telefonisch contact te hebben gehad..Met vriendelijke groet, Liseth
    Dag Bart,
    Tot op heden ben ik nog niet gebeld door Basic-Fit, zoals ik gevraagd had, 2 x 3 kwartier in de wacht gestaan bij jullie telefooncentrale a 60 ct per minuut. Bewijzen dat ik contactformulieren heb ingevuld kan ik natuurlijk niet meer terugvinden. Ik stuur jullie wel 2 invulformulieren, waarvan ik nog een kopie heb gevonden. Graag zo spoedig mogelijk een reactie. Met vr. gr. Liseth
    Liseth
    Graag zou ik willen weten binnen hoeveel tijd Basic Fit kan reageren...! Ik heb keurig mijn kopieen van opzeggingen gemaild naar het genoemde mailadres. Graag zou ik op korte termijn echt wat willen horen! Bij voorbaat dank!
    Basic-Fit
    Beste Liseth,Ik heb je een aantal keer geprobeerd te bellen, maar tevergeefs.Zaterdagmiddag zou ik rond 14:00 contact met je kunnen opnemen Schikt dit? Met vriendelijke groet,Bart
    Webcare team Basic-Fit
    Hoi Bart,
    Ik begrijp het niet...ik heb eigenlijk altijd mijn 06 nr bij me. Ik heb ook geen voicemail gehad/gezien of niets. Vervelend...Zaterdagmiddag 14.00 u zou kunnen, maar ik loop wel op een open dag met een van onze kinderen, dus ik hoop dat ik de telefoon hoor. Wil je anders een berichtje achterlaten? Bedankt voor je moeite! Anders mag ook het thuisnummer geprobeerd worden, 0306350948. Met vr. gr., Liseth vd Waerdt
    Liseth
    Dag Bart, ik heb afgelopen zaterdag rond 14.00 u met twee telefoons in mijn handen gelopen, maar geen telefoontje gehad. Kunnen we deze week een nieuwe afspraak maken? Ik ben vandaag tot 14.45 u thuis te bereiken op ons 030 nummer. Morgen tussen 9-15 u op mijn 06 nummer. Graag hoor ik van je! We lopen elkaar blijkbaar mis...
    Beste Liseth,
    Ik zie dat deze klacht is verlopen. Kan ik jou nog ergens mee helpen?
    Nathalie van Basic-Fit

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?