Klacht Basic-Fit: Opzeggen erg lastig

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 643234
Gebruiker
sparfan
Datum
1 reactie

Details

Klacht

7 februari vorig jaar een duo contract afgesloten bij Basic Fit - Het jaar bijna voorbij en ik heb opgezegd op 19 december - Tot mijn verbazing kan dit pas miv 30 maart - Ik probeer hierover contact en uitleg te krijgen te krijgen van Basic fit maar na diverse mails geen enkele reactie - Gemaild via de App en via hun mailadres maar resultaat is nul - Zeer apart , zo`n grote organisatie maar niet in staat om een met hun klanten te communiceren

Gewenste oplossing

Antwoord op mijn vraag en respecteer mijn opzegdatum van 7 februari
Geboden oplossing
Onzin dit antwoord , inderdaad een contract van 52 weken afgesloten( waarvan de eerste 6 weken gratis ) maar de duur die jullie eraan geven is 58 weken Zo betalen wij die 6 weken gratis alsnog aan het eind van het contract door de periode simpelweg te verlengen Lekker zeg zo’n sigaar uit eigen doos
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen