Opgelost door Basic-Fit: opzeggen lidmaatschap, diverse emails, geen antwoordt terug van bevestiging.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 38605
Gebruiker
P.G. Jacobs
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Diverse email's gestuurd met opzegging lidmaatschap, 24sept 2013 eerste keer daarna op 14 okt nog eens, 24 okt nog eens, telkens geen antwoord terug, bellen heeft geen zin, wordt standaard niet op genomen. mijn lidmaatschap loopt als alles goed gaat nu tot 1 nov. daarma zou de betalingen aan basic -fit moeten stoppen. wat moet ik doen als ik nog steeds geen bevestiging heb ontvangen voor 1 nov en de afschrijvingen gaan door.
Lidmaatschapsnr. 8044301

Vr. gr. Paul Jacobs
Perebloesem 41
7006 MK Doetinchem
Geboorte datum 10-07 1965

De oplossing

lidmaatschap opzeggen tevens bevstiging.

2 reacties

  1. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Helaas was de opzegbevestiging die wij hadden verstuurd op 24-9-2013 niet aangekomen.
    We hebben meneeer zojuist een nieuwe opzegbevestiging gestuurd.
  2. Auteur
    P.G. Jacobs
    Datum
    bedankt

Uiteindelijke oplossing

Auteur
P.G. Jacobs
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen