Klacht Basic-Fit: opzeggen

Klachtnummer
# 53130
Gebruiker
schorpioen
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Nou ik heb basic-fit opgezegd,gelukkig aan getekent,krijg ik tot mijn schrik een nieuwe lidmaatschap,nou ja zeg.en telefonische niet Te berijken

Gewenste oplossing

Wil bevestiging van mijn opzegging lidnr091005910 en pasnr 10115592

1 reactie

  1. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Beste Paula,Wij willen graag alle klachten op klachtenkompas.nl in behandeling nemen en wij zien dat er nog klachten uit het verleden open staan. Wij zien dat deze klacht dateert van 5-3-2014 en willen graag weten of wij jou nog kunnen helpen. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag. Jij kunt mij bereiken door op dit berichtje te reageren of even te mailen naar social@basic-fit.nlMet vriendelijke groet,Nathalie van Basic-Fit

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen