Klacht Basic-Fit: Opzeggen

Timo

Na bijna een jaar lid te zijn geweest wilde ik mijn abonnement gaan stopzeggen omdat ik op kamers ging ik leiden. Daar ben ik ook sinds de winter gaan voetballen. Hierdoor werd mijn abonnement overbodig. Ik melde mij bij de balie om op te zeggen, hier kreeg ik een blaadje. Het personeel vertelde mij dat dit de enige manier van opzeggen was. Ik als economie student weet natuurlijk wel beter. Na een telefoontje gepleegd te hebben nog steeds hetzelfde resultaat. Op de website staat hetzelfde: opzeggen kan per aangetekende brief naar. Dit is natuurlijk de grootste onzin. Toen een klein betoog geschreven naar Basic Fit met daarin een uitleg van de wet, De Wet van Dam, hierna was het meteen opgelost en kon ik het natuurlijk wel per mail opzeggen.

Mijn gewenste oplossing is dat jullie gewoon op de site vermelden dat opzeggen per mail mogelijk is. Tevens moet via de wet van dam het ook mogelijk zijn om het bij de balie te doen. Dus indien jullie gewoon rechtvaardig zouden zijn en de consument niet voorliegen zou dat louter positieve reacties opleveren.

Ikzelf wil in ieder geval nooit meer lid worden van een sportschoolorganisatie die op deze manier met zijn leden omgaat. Hetzelfde geld natuurlijk ook voor het moederbedrijf van Basic fit, Health city.

Basic-Fit
    Beste Timo,Wij willen graag alle klachten op klachtenkompas.nl in behandeling nemen en wij zien dat er nog klachten uit het verleden open staan. Wij zien dat deze klacht dateert van 22-4-2013 en willen graag weten of wij jou nog kunnen helpen. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag. Jij kunt mij bereiken door op dit berichtje te reageren of even te mailen naar social@basic-fit.nlMet vriendelijke groet,Dustin van Basic-Fit

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?